Nikdo nechce dlouho čekat, a proto se snažíme přijet a diagnostikovat problém co v nejkratší možné době. Většinou ve stejný den nahlášení nebo druhý den.
Budete opravovat na místě nebo v servisu?
Rychlejší opravy jsme schopný provést u vás doma na počkání, závážnější nebo více časově náročné opravy provádíme v servisu.
Jak dlouho budu čekat na opravu v servisu?
Velmi dobře chápeme, že nechcete být dlouho bez své techniky, a proto se snažíme vše opravovat co nejrychleji. Kvalita služeb a vaše spokojenost je pro nás prioritní! Standartní doba opravy je obvykle do 48 hodin, záleží na obtížnosti opravy.
Musím si zařízení vyzvednout nebo ho přivezete?
Můžete zvolit následující možnosti:
-Humpolec a okolí do 10km vám přivezeme a odvezeme zařízení ZDARMA, a nad 10km si účtujeme 10kč/1km (viz Služby).
-Můžete se po domluvě zastavit a vyzvednout osobně.
Jaké jsou možnosti reklamace?
Pokuď oprava není podle vašich představ, můžete nás jednoduše kontaktovat pomocí e-mailu nebo telefonicky a pokusíme se problém vyřešit k vaší spokojenosti.
Kdy a jak zaplatit?
Předem neplatíte, platíte vždy až po úspěšném dokončení opravy!
Jak probíha předání zařízení? Dostanu nějaký protokol?
Ano, při předání dostanete předávací protokol, kde budou zaznamenány všechny důležité informace o zařízení, předání, odhadované ceně za opravu.