Časté otázky

Jak dlouho budu čekat na příjezd a diagnostiku?

Nikdo nechce dlouho čekat, a proto se snažíme přijet a diagnostikovat problém co v nejkratší možné době. Většinou ve stejný den nahlášení nebo druhý den.

Budete opravovat na místě nebo v servisu?

Rychlejší opravy jsme schopný provést u vás doma na počkání, závážnější nebo více časově náročné opravy provádíme v servisu.

Jak dlouho budu čekat na opravu v servisu?

Velmi dobře chápeme, že nechcete být dlouho bez své techniky, a proto se snažíme vše opravovat co nejrychleji. Kvalita služeb a vaše spokojenost je pro nás prioritní! Standartní doba opravy je obvykle do 48 hodin, záleží na obtížnosti opravy.

Musím si zařízení vyzvednout nebo ho přivezete?

Můžete zvolit následující možnosti:

-Humpolec a okolí do 10km vám přivezeme a odvezeme zařízení ZDARMA, a nad 10km si účtujeme 10kč/1km (viz Služby).

-Můžete se po domluvě zastavit a vyzvednout osobně.

Jaké jsou možnosti reklamace?

Pokuď oprava není podle vašich představ, můžete nás jednoduše kontaktovat pomocí e-mailu nebo telefonicky a pokusíme se problém vyřešit k vaší spokojenosti.

Kdy a jak zaplatit?

Předem neplatíte, platíte vždy až po úspěšném dokončení opravy!

Jak probíha předání zařízení? Dostanu nějaký protokol?

Ano, při předání dostanete předávací protokol, kde budou zaznamenány všechny důležité informace o zařízení, předání, odhadované ceně za opravu.

Nenašli jste odpověď?

NAPIŠTE NÁM!

Pracovní doba

Pondělí: 8:00 – 19:00
Úterý:     8:00 – 19:00
Středa:   8:00 – 19:00
Čtvrtek:  8:00 – 19:00
Pátek:    8:00 – 19:00
Sobota:  9:00 – 17:00
Neděle:  9:00 – 17:00

Kontakty

+420 736 227 663

servis@opravpocitac.cz

NEPROVOZUJEME KAMENNÝ OBCHOD!